12 sty 2014

11. Farnham to nie koniec świata :) + Zdjęcia z Norwegii

Dwa dni temu dostałam email od agencji w UK, która ma mnie pod "skrzydłami". Przesłali mi kontakt do wszystkich au pair w okolicy. Zauważyłam pare polek więc szybko napisałam do nich wiadomości. Bardzo sympatyczne dziewczyny. Ponoć dużo zwiedzają, jeżdżą na wycieczki i są "jedną wielką rodziną" :) Czyli idealnie! Do Londynu jest na rzut kamieniem, dziewczyny akurat dzisiaj tam jechały.

Szczerze nie żałuję, że zdecydowałam się na szukanie rodziny poprzez agencję. Jestem przynajmniej pewna, że nikt mnie nie oszuka i nie sprzeda mojej nerki!! Nie ukrywam, że szukałam na własną rękę, ale jakoś nie chce mi się wierzyć w 500funtów tygodniowo. Oszustów jest strasznie dużo.

Wczoraj była u mnie Ola(moja przyjaciółka). Wypiłyśmy trochę wina. Było mega pozytywnie. Stan poranny uczczę minutą milczenia.

Teraz trochę zdjęcia z Norwegii. Koniecznie muszę tam w niedalekiej przyszłości wrócić :)






Piłkarsko-meczowa blondyna na hardcorze




Aaaaa no i jeszcze Mój ulubiony vlog z USA dziewczyny są niesamowite :)

Angela

3 komentarze:

  1. Jak tylko zobaczyłam fiordy od razu zakochałam się w tym kraju. Też muszę tam wrócić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Moooooooooooooooooooooooooja Norwegia ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cześć jest bezsprzecznie moja :P
      Jeszcze w tym roku wracam do Aalesund chociaż na weekend :)

      Usuń