26 kwi 2014

42. THE ONLY WAY IS ESSEX- fakty i mity

Pewnie cześć ludzi zastanawia się czy posiadam na stanie błyszczące leginsy z wysokim stanem lub ubieram się cała w panterkę tudzież róż :P To nie moja bajaka...podobnie jak kreszowy dresik i pomarańczowa skóra.

Essex graniczy z Londynem. Wysiadając z samolotu na Stansted jesteście w Essex moi drodzy ;) Znajduje się na wschodzie Anglii w regionie East England nad Morzem Północnym. Dużo tu miejsc gdzie kwitnie przemysł.


W sumie dużo nie pozwiedzałam, bo w Basildon nie ma au pair. Prawda jest taka, że jest co zwiedziac. Tylko po 2,5 miesiąca mieszkania w posh hrabstwie Surrey wszytko wydaje się być brzydsze i mniej atrakcyjne. Plan jest taki: do wakacji zobaczyć jak najwięcej!   KLIK! http://www.visitessex.com/

Essex girls!

Pewnie cześć z was widziała Operację stylówę z Essex. Prawda jest taka, że większość ludzi wygląda tu tak!

albo tak


Średni rozmiar to 14-18. Widziałam tu więcej brzydkich ludzi na km kwadratowy niż gdziekolwiek indziej. Gdy odprowadzam dziewczynki do szkoły doświadczam doznań nie znanych mi wcześniej xD Nie wiem gdzie mam się patrzeć żeby nie zarobić w nos hehe. Włosy umyte w frytkownicy to mój faworyt! Od razu idzie poznać rodziców żyjących z benefisów, ale jest też masa normalnych ludzi! Nie ma się co  przejmować stereotypami.
To prawda, że ludzie mówią tu z trochę innym akcentem niż w Londynie. Trochę bardziej niechlujnie i slanegem.



14 komentarzy:

  1. o matko chciałabym zobaczyć tych ludzi :p

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat wczoraj oglądałam ten program, ludzie wygladali jak z cyrku x)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od 18 maja będę w Redhill w Surrey :D Coś nie tak z tym hrabstwem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć to! :)) Cieszę się, że wszystko jest dobrze u Ciebie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, będę mega wdzięczna jeśli udzielisz mi informacji na temat referencji. Tak jak Ty, postanowiłam spróbować wyjazdu do Stanów. Ale tak jak się dowiedziałam, potrzebuje więcej niż jednej referencji. Długo zeszło się z procesem rekrutacyjnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam trochę inną sytuację bo pracowałam w przedszkolu, mam wykształcenie pedagogiczne, praktyki w specjalnym ośrodku szkolno wychowawczym i 15 lat młodszego brata ;)

      Usuń
  6. To super że chcesz wracać do Surrey, chętnie poznam nowe osoby gdy już tam będę :)
    Więc gdyby ktoś był w okolicy to zapraszam do kontaktu ze mną (np. na moim blogu).
    Szkoda że tak naprawdę ile skypów by sie nie miało, ile maili nie wymieniło nie wiadomo jak będzie u rodzinki, więc teraz tylko czekam na spotkanie z nimi i poznanie ich ,,w realu" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, Moja siostra jest Au Pair w Basildon, a ja w Hutton niedaleko :)) i Tak to prawda !!! tak wygląda tu większość młodych ludzi !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ej to szybko dajcie namiary na siebie :P Bo ja mam syndrom kosmonałty ciągle z tymi samymi ludźmi ;)

      Usuń
  8. Włosy umyte w frytkownicy ! :D Jak ja lubię te twoje teksty :D haha

    OdpowiedzUsuń
  9. hej Angela :) możesz odezwać się do mnie? Chciałabym z kimś porozmawiać, bo jestem w wielkiej kropce co do wyboru rodziny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty tez robisz okropne błędy ortograficzne i nikt sie nie czepia... Przemyśl sobie to...

    OdpowiedzUsuń