10 maj 2014

43.

Chwilowo mam brak weny :P Nic ciekawego się nie dzieje. Trzeba zacząć podejmować jakieś dorosłe decyzje ;) W końcu dokładnie za miesiąc kończę 24 lata!!!!
Co prawda roją mi się w mojej coraz bardziej blond główce pewne plany. Jest już A, B, a dzisiaj doszedł C! ;) Na razie nic nie mówię bo zapeszę. Zobaczymy jak się wszytko potoczy.

Tydzień temu byłam w Londynie z Kariną i M. Relacji z mojej strony znowu nie będzie. Ze względu na rozszerzające się wszem i wobec lenistwo. BLOG KARINY! Znowu idę na skróty. Możecie sobie poczytać i pooglądać ;) Przyznaję się bez bicia, że jestem straszna jak nie przyjmę odpowiedniej ilości kofeiny! Baterie mi siadają, a co za tym idzie włącza się maruda i troll ;)

Aaaa no tak zrobiłam zakup miesiąca....jak nie roku!!!!
Od razu zapowiadam na żywo wygląda dużo lepiej! Mój telefon ewidentnie żyje swoim życiem, więc musicie się zadowolić tym zdjęciem :P
Polowałam na nią od jakiegoś czasu, a tu proszę wyprzedaż w F&F. Ze zniżkami mojej hostki wyszłam mnie jedyne 13,50 :D Przedtem kosztowała 32!


Dobra to by było na tyle!
Jezu, ale mam lenia :P
Zbieram się do napisania czegoś bardziej konstruktywnego, ale to za jakiś czas ;)
Koniec przekazu 
xxx

5 komentarzy:

  1. Ooo! świetna jest ta ramoneska ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem <3 To była miłość od pierwszego wejrzenia :D

      Usuń
  2. Też dorwałam płaszcz wczoraj na wyprzedaży, co prawda jesienno-zimowy, ale przyda się na następny sezon :D Fajna ta ramoneska, ale Ci się udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurde :D Teraz są fajne wyprzedaże ale u mnie na tym zadupiu same grubasy i wszędzie albo 6 albo od 16 w górę :(

      Usuń
  3. Hahahah, same grubasy :D hahahah :D

    OdpowiedzUsuń