18 maj 2014

44. Busy, busy...

Trochę się ostatnio dzieje :) NARESZCIE!!!

Zaczynam planować wycieczkę do Londynu dla mojej "kuzynki" i jej przyjaciela. Przylatują 20.06...chcę im pokazać jak najwięcej. Na szczęście oganiam już metro więc będziemy zwiedzać cały weekend. Jest dużo do obejrzenia, plan bardzo ambitny, a czasu bardzo mało. Cieszę się, że K przyjedzie, będę miała małą namiastkę domu. Ale o tym później ;)
K. paczaj jak planuję, żeby nie było :D

Ostatnio zastanawiałam się czy nie przetłumaczyć mojego dyplomu ze studiów i nie zacząć pracy tutaj jak nauczyciel wychowania przedszkolnego. Taaa włączyła mi się tęsknota za przedszkolem. To chyba jakieś braki emocjonalne z dzieciństwa xD
Musiałabym ogarnąć na szybko jakiś egzamin z języka i pewnie wolontariat w szkole, żeby mieć referencje...

O czym to ja jeszcze....
A tak! Jadę do domu! 

Będę smażyć dupsko nad Bałtykiem! Meetingów mam tyle, że mój kalendarz nie ogarnia. Bilet zamówiony. Cen ja na Ryan air przerażająca 73,99 za sam lot bez bagażu i ubezpieczenia. Liczą sobie skubani. Na późniejsze terminy jest ponad 80 do 100 :/
21.07 o godzinie 9:50 będę już w Polandzie :)  Teraz zostało mi tylko przeżyć nadchodzący half term i te 9 tygodni.
W sumie sama nie wieżę jak czas szybko leci w UK. Dwa dni temu minęły mi 4 miesiące!

Dobra teraz pare zdjęć z życia wziętych.
Słyszeliście kiedyś o Angielskiej pogodzie?
We wrotek i środę padał grad! Następnego dnia było słońce i piękna pogoda! Taaak! 




Ch. -moja starsza (lat prawie 7) dostała zakaźnej choroby zwanej loom bands. Musiałam się produkować za pomocą youtube i ogarnąć jak to się robi. Pare gumek recepturek, a taki funn. 

Moje pierwsz dzieło! :) Oczywiście musiało być PINK!




Czym by był mój blog bez beki z Angoli? 

Tadam! Ponad 20 stopni na dworze, a pani blondyna doszła do wniosku, że to czas najwyższy wyciągnąć buty zimowe z szafy!


Cholera mogłam jechać dzisiaj do Lodnydnu bo Arsenal wygrał puchar FA. Z tego co widziałam na facebooku stolica szaleje!



XOXO

10 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jesteś po tych studiach, na które ja planuję iść od października. Powiedz jeszcze, że w Gdańsku je robiłaś?!
    Loom bands wyglądają super :D Mam 9 letnią dziewczynkę, to może ją namówię na robienie tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nop :P
      Zaczęłam na amw zaliczyłam tam pierwszy rok i przeniosłam się na prywatną uczelnie żeby móc pracować i nie tracić czasu :)
      Haha jestem "wykwalifikowaną kadrą pedagogiczna" :)
      Skończyłam Edukację elementarna i oligoftrnopedagogike

      Usuń
    2. Okej, wyższy poziom nauczania :))

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tymi loom bands :)
    Popatrzę w necie i może zainteresuje moją 8-latkę .

    Miłej wycieczki dla Twojej kuzynki !:)

    http://aroundblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie mów, że 70zl za bilet, to dużo... LOT kazałby Ci za to samo zapłacić 700 ;) Teraz mają takie warunki przewozu, że nie opłaca się kompletnie wykupienie bagażu, bo można mieć i walizkę, i torebkę, da się w to spakować na dłuuugi czas, a toreb też nie ważą i nie mierzą ;)
    W Polsce jest dokładnie taka sama pogoda od miesiąca :P Może jednak z większą przewagą deszczów...

    A co do przedszkola, to zastanów się nad tym porządnie, bo to czego nas uczą w Polsce, jest dość mocno ograniczone, a poza tym baaardzo się różni od angielskiego systemu. Ja bałabym się pracy w Polsce, bo to się mija z tym czego uczą na studiach, a co dopiero za granicą. To dopiero musiałby być przeskok!
    No, ale życzę powodzenia, jak będziesz tam pracować, to przynajmniej będzie coś ciekawego do poczytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszłam wszytkie szczeble w prywatnym przedszkolu w Pl od stażysty po nauczyciela.
      Właśnie w Polandzie uczą znacznie wiecej niż tutaj. Te laski po collegu są tak tepe że aż mi smutno.

      Mówię tu o funtach nie zł ;) Dawno nie liczę w Pln ;) Niby tania linia, a liczą sobie sporo!
      Ja wyśle najpotrzebniejsze rzeczy kurierem :) Taniej mnie wyjdzie niż bagaż :) Przywiozą pod dom :))

      Usuń
  4. Matko. Podziwiam Cię, że ogarniasz te metro. Patrząc na tą mapke ... masakra.
    U nas w Polsce podobnie jest! Przez kilka dni ulewy a tu nagle upał. Nie ogarniam tej pogody tak jak nie ogarniam tej mapki haha.
    Kurcze tak długo czekałam na ten wyjazd! A teraz gdy bilety mam zabookowane i do wyjazdu zostało tylko kilkanaście dni a ja się tak okropnie boje i zastanawiam czy to jest to co powinnam robić. Siebie też nie ogarniam haha.

    Buziaki ! xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Angela :) Właśnie skończyłam takie studia jak ty i zastanawiam się nad wyjazdem z proworkiem do pracy w UK. Wcześniej nie wyjeżdżałam na tak długi okres czasu i zastanawiam się jak to wszystko wygląda tzn formalności i opieka firmy ogólnie czy warto jechać. Chciałabym tez nawiązać kontakt z kimś kto już tam jest lub był w ostatnim czasie, ponieważ nie znam nikogo a fajnie by było miec jakiś kontakt z Polkami aby zobaczyc miasto czy wyjsc na babskie zakupy. Wysłalam swoje zgloszenie do prowork i czekam na umowe. Przeglądając Internet trafiłam na ogłoszenie od twojej wcześniejszej rodziny. Wszystkie dane się zgadzają wiek dzieci też miejscowość też tak więc to pewno oni. Pozdrawiam Cię cieplutko i będzie mi miło jeżeli będe mogła nawiązać z kimś kontakt, kto mi co nieco przybliży to wszystko. Podaje mojego meila: majtynka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 yrs old Budget/Accounting Analyst I Alia Girdwood, hailing from Guelph enjoys watching movies like Chapayev and Dance. Took a trip to Timbuktu and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. zawartosc

    OdpowiedzUsuń