16 lut 2014

22. Czas tak szybko leci....:)

Dokładnie miesiąc temu postawiłam swoją stopę rozmiaru 36,5 na Angielskiej ziemi.
Dużo się wydarzyło od tego czasu :)
Moje życie naprawdę zmieniło się na lepsze :) Na chwilę obecną nie widzę, żadnych minusów mojej decyzji. No może rozłąka z rodziną trochę daje się we znaki.

Przez ten czas zdążyłam:
  • zauroczyć się z 10 razy :P
  • zwiedzić sporą cześć Londynu(tą zdatną do oglądania)
  • poznać wspaniałych ludzi "Przyjaciół poznaje się w biedzie" ;)
  • pokłócić się o GŁUPOTĘ z moją host mum xD
  • doprowadzić swojego kwiatka do skraju wytrzymałości i uratować mu życie
  • pójść do angielskiego klubu i przejąc parkiet wraz z resztą ekipy(o tym jeszcze będzie)
  • wydać masę kasy na zakupy!
  • upewnić się że mój angielski wcale nie jest taki zły jak sądziłam
  • odwiedzić pobliski pub
  • nauczyć się nowych słów po NIEMIECKU
  • stwierdzić że polskie piwo jest 100 razy lepsze niż to z UK
  • zamówić kawę bez kawy w Starbucks'ie :D
  • znaleźć za moim łóżkiem taki syf, że aż szkoda gadać(z tego miejsca pozdrawiam środkowym palcem moją poprzedniczkę)
  • przestawić meble w moim pokoju(chyba z 5 razy)
  • zjeść pare bardzo dobrych rzeczy
  • zgubić z 5kg ;) Nie stałam na wadze sorry 
  • zobaczyć suknię ślubną moich marzeń z bliska
  • zjeść prawdziwą chińszczyznę
  • zwiedzić muzea, o których ewentualnie mogłam poczytać
  • przeżyć remont z rumuńską ekipą remontową w roli głównej(to się dopiero nazywa wymiana kulturowa)
  • obejrzeć Top Gear w oryginale
  • nie łapać homesicku
  • przeżyć turbo mocny wiatr
  • zjeść tonę chipsów i dwie tony batonów
  • usłyszeć wiele razy: "I'm glad you're here!"
  • BYĆ SZCZĘŚLIWĄ!!!




Angela

5 komentarzy:

  1. to już miesiąc ?! matko boska , kiedy ten czas zleciał ! Cieszę się okropnie , że wyjazd dał Ci szczęście i życzę powodzenia w tych kolejnych miesiącach ! :) Może kiedyś , jak i ja postawię nogę na angielskiej ziemi , spotkamy się w tym Londynie :)
    gorąco pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czas leci jak zwariowany :) Jeszcze 11 przede mną :P
      Jakie może? Ja już na Ciebie czekam ;)
      Pozdrawiam z wyjątkowo (dzisiaj) słonecznej Anglii :*

      Usuń
    2. Oo jak miło ! :) Myślę , że do końca tygodnia wyślę wszystkie papiery do agencji i rozpocznę poszukiwania rodzinki :D Może wyląduje blisko Ciebie ! Byłoby świetnie !
      Pozdrawiam z mega wygodnego, polskiego łóżka haha :* :)

      Usuń
  2. Miesiąc, a zdążyłaś przeżyć przez ten miesiąc 10 razy więcej niż inni przez rok. Da się? Da się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się da! Tylko nie można się zamykać w domu czy w pokoju przed ludźmi ;)

      Usuń